搜尋此網誌

2011年11月19日 星期六

Louis Armstrong - What a Wonderful World

What a Wonderful World - 路易斯‧阿姆斯壯 (Louis Armstrong)

<<Listen>> <= click here to listen the music

I see trees are green, red roses, too
我見到樹是青翠的和玫瑰也是紅艷的

I see them bloom for me and you
我見到它們為你與我而綻放
And I think to myself
此時我心中想著
What a wonderful world
這是多麼美好的世界啊!

I see skies of blue and clouds of white
我見到了藍天白雲
The bright blessed day
光明幸福的人生
The dark says good night
黃昏道說著晚安
And I think to myself
我心中想著
What a wonderful world這是多麼美好的世界啊!

The colors of the rainbow
彩虹的色彩
So pretty in the sky
如此優美在整個天空
Are also on the faces of people going by
過往的行人的臉上也是如此
I see friends shaking hands
我見到朋友們握著彼此間的手
Saying "how do you do?"
說著"最近好嗎?"
They're really saying I love you
他們是真心的說著"說著我愛妳"

I hear babies cry, I watch them grow
我聽著小娃娃啜泣,見他們成長
They learn much more
他們學習著許多而且
Than I'll never know
我從未知道的事物
And I think to myself
我心中想著
What a wonderful world這是多麼美好的世界啊!

沒有留言:

張貼留言